شبخوانی

در شبخوانی چه می‌گذرد؟

این گروه ویژه‌ی صاحبان کسب‌وکار، مدیران و فریلنسرها ست، پس برای ورود به شب‌خوانی لازم است حتما در چنین موقعیت‌های شغلی باشید. شب‌خوانی هر ماه بر یک موضوع با پیشنهاد و رای‌گیری اعضا متمرکز می‌شود. در مدت ۴ هفته درباره موضوع منتخب، یک مقاله، یک داستان می‌خوانیم و چند پادکست می‌شنویم و یک فیلم سینمایی می‌بینیم و گفتگو می‌کنیم و البته با هم شام می‌خوریم.
میانگین سنی
0 +
تعداد کتاب
0 +
ماه فعالیت
0 +
عضو فعال
0 +

کتاب

کتاب دوباره فکر کن: قدرت دانستن چیزهایی که نمی‌دانیم نوشته‌ی آدام گرانت که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز در سال 2021 به شمار می‌آید، رویکردهای تجدید نظر را بررسی می‌کند و به شما در مورد رها کردن عقاید و تفکرات منسوخ گذشته کمک کرده و می‌آموزد که چگونه می‌توانید با وجود اشتباه کردن در زندگی بهتر عمل کنید.

تسهیلگر

فریبا اقدامی هستم. ادبیات فارسی خوانده‌ام و در ادبیات کشورهای دیگر پیوسته غوطه می‌خورم. خواندن شعر و روایت و تماشای آدم‌ها وقت گفتگو برایم مثل آب و هوا و خوراک ضروری ست. تلاش می‌کنم آدم‌ها و مدرسه‌های بیشتری بخوانند و بنویسند. از سروکله‌زدن با مسئله استقبال می‌کنم.

زمان

چهارشنبه‌ها ۲۰:۳۰ - ۲۲:۳۰

موضوع گروه

کسب‌وکار

شیوه برگزاری

حضوری

یادگیری عمیق از تسهیلگران شبخوانی، کافیه که برای حضور در این گروه تردید نکنم. به علاوه شنیدن از چالش‌ها و راه‌حل‌‌ها در کسب‌وکار بقیه تجربه جالبیه! کمک می‌کنه از زاویه دید بیزینس‌های دیگه هم ببینم و این ارزش شب‌خوانی رو برای من دو چندان می‌کنه!

علی وکیلی

عضو گروه شبخوانی

یک روز رایگان مهمون شبخوانی باش!

یک روز رایگان مهمان گروه شبخوانی باش!

یک روز رایگان مهمان گروه شبخوانی باش!

اعضای گروه شبخوانی

اعضای گروه شبخوانی

تاریخچه کتاب‌های گروه

تاریخچه
کتاب‌های گــــــــروه

برای مشاوره یا ثبت‌نام ما اینجا هستیم

سدجاد

من سدجادم، معمولا اصرار دارم یه «د» به وسط اسمم اضافه کنم؛ چون اینجوری به خودم نزدیک‌تره. دانشگاه رو نصفه ول کردم، یه داستان‌فروشی به اسم ریدتودریم دارم و نون شبم رو از مارکتینگ در میارم.از دیدن چیزها همون شکلی که هستن خوشم میاد. حفره‌ها و تیرگی آدم‌ها من رو به خودشون بیشتر از زیبایی‌هاشون جذب می‌کنن.در نهایت آدم تو دو سه خط نوشته جا نمی‌شه.