حوالی

در حوالی چه می‌گذرد؟

گروه حوالی کتاب‌های متنوعی خوانده و می‌خواند، از داستان تا فلسفه؛ و تنها گروهی‌ست که ساعت ۸:۳۰ شب تشکیل می‌شود. سه‌چهارم اعضایش بالای ۳۵ سال سن دارند و صمیمی و پرمهرند. این گروه شتابی در تمام کردن کتاب‌ها ندارد و عمیق و آهسته‌خواندن را ترجیح می‌دهد.
میانگین سنی
0 +
تعداد کتاب
0 +
ماه فعالیت
0 +
عضو فعال
0 +

کتاب

«همه‌چیز از سرفه‌های حین خواب شروع شد.» حمیدرضا صدر در کتاب از قیطریه تا اورنج کانتی از بیماری مهلک، روند درمان و روزهای پایانی عمرش با ما سخن می‌گوید و ما را همراه خود از قیطریه‌ی تهران تا اورنج کانتی آمریکا می‌برد. کتاب حاضر که زندگی‌نامه‌ای خودنوشت است پس از مرگ صدر منتشر شده.

تسهیلگر

سیاوش پیریایی ادبیات خوانده و پژوهش هنر. شعر را خوب می‌شناسد و به فلسفه علاقمند است. به تئاتر و سینما دلبستگی دارد و مثل درخت‌ها صبور است و آرام. او می‌تواند هر داستان و ناداستان را مثل مکتوبی ناشناخته رمزگشایی کند و در جهان روایت‌ها مثل چراغی روشن باشد.

زمان

دوشنبه‌ها ۲۰:۳۰ - ۲۲

موضوع گروه

عمومی

شیوه برگزاری

حضوری

حوالی درست در اوایل کرونا، با یک گروه کوچک دورهمی‌های خودش رو شروع کرد. چالش‌های زیادی رو پشت سر گذاشت، به یک‌ گروه بزرگ تبدیل شد و امروز افتخار آشنایی با دوستانی آگاه رو داره. گروه حوالی با قلبی آکنده از مهر آدمیان همواره پذیرای اندیشه‌های متفاوت بوده و هست.

لیلا پورکریمی

عضو گروه حوالی

یک روز رایگان مهمون حوالی باش!

یک روز رایگان مهمان گروه حوالی باش!

یک روز رایگان مهمان گروه حوالی باش!

اعضای گروه حوالی

اعضای گروه حوالی

تاریخچه کتاب‌های گروه

زندگی خوب
زندگی خوب
سمفونی مردگان
سمفونی مردگان
بندها
بندها
بیوه‌ها
بیوه‌ها

تاریخچه
کتاب‌های گــــــــروه

زندگی خوب
زندگی خوب
سمفونی مردگان
سمفونی مردگان
بندها
بندها
بیوه‌ها
بیوه‌ها

برای مشاوره یا ثبت‌نام ما اینجا هستیم

سدجاد

من سدجادم، معمولا اصرار دارم یه «د» به وسط اسمم اضافه کنم؛ چون اینجوری به خودم نزدیک‌تره. دانشگاه رو نصفه ول کردم، یه داستان‌فروشی به اسم ریدتودریم دارم و نون شبم رو از مارکتینگ در میارم.از دیدن چیزها همون شکلی که هستن خوشم میاد. حفره‌ها و تیرگی آدم‌ها من رو به خودشون بیشتر از زیبایی‌هاشون جذب می‌کنن.در نهایت آدم تو دو سه خط نوشته جا نمی‌شه.