تاباز

تا باز هم بخوانیم و بشنویم

در تاباز چه می‌گذرد؟

تاباز متولد دوره‌ی کروناست؛ همان ماه‌های اول. پس همیشه انلاین برگزار شده. از شهرها و گاه کشورهای مختلف عضو داشته. اول با سیاوش پیریایی پاگرفت و حالا در کنار آذر نیک‌آیین قدم برمی‌دارد. اسم گروه خلاصه‌ی یک امید بوده…تا باز دور هم جمع باشیم.
میانگین سنی
0 +
تعداد کتاب
0 +
ماه فعالیت
0 +
عضو فعال
0 +

کتاب

کتاب «تمام عاشقان در شب» نوشته‌ی میه‌کو کاواکامی، یک رمان ژاپنی عمیق و بینش‌بخش است که به بررسی مفاهیمی چون عشق، تنهایی، و جستجوی معنا در زندگی می‌پردازد. این اثر، که با زبانی شاعرانه و لطیف نگاشته شده، داستانی را روایت می‌کند که هم زمان زیبا و در عین حال نگران‌کننده است. داستان حول شخصیتی به نام فومیکو می‌گردد، یک زن میانسال که به عنوان ویراستار در یک انتشارات کار می‌کند. فومیکو، که در گذشته‌ی پیچیده و مرموزی زندگی کرده، با تنهایی و جدایی درونی خود دست و پنجه نرم می‌کند. زندگی روزمره‌ی او با چالش‌های عاطفی و فکری مواجه است که او را به سوی سوالاتی در مورد معنا و هدف زندگی سوق می‌دهد. کاواکامی در «تمام عاشقان در شب» به بررسی پیچیدگی‌های روابط انسانی می‌پردازد. او نشان می‌دهد که چگونه فومیکو در تلاش است تا با گذشته‌ی خود کنار آید و در عین حال، به دنبال ارتباط واقعی و معنادار با دیگران است.

تسهیلگر

آذر نیک‌آیین هستم. سال ۵۶ در "نقش رستم" ، چند کیلومتری شیراز متولد شدم. من با خاک، زمین و گندم آشنایی دارم و خيلی جدی معتقدم اساطیر کهن در ما ادامه دارند. شاید به همین دلیل رشته تاریخ رو در دانشگاه شیراز انتخاب کردم. من فکر می‌کنم مهمترین جنبه‌ی هر کاری، نوع ارتباطی هست که ما آدم‌ها با هم یا با محیط‌ اطراف‌مون می‌سازیم. برای همین در هر شغلی، معلم تاریخ و جغرافیا یا تسهیلگر کتابخوانی، من مشتاق آدم‌هام، مشتاق گفتن و شنیدن .

زمان

یکشنبه‌ها ۱۸ - ۱۹:۳۰

موضوع گروه

عمومی

شیوه برگزاری

آنلاین

در تاباز تفاوت‌ها، محبّانه پیوند می‌خورند، فارغ از هر سن، جنس، سلیقه، فرهنگ و ایدئولوژی…اینجا به برکتِ کلمه و کتاب است که می‌شود با دیگری همراه شد، همدل شد، راه پیمود و بالا رفت…«تا» انسان «باز» و «باز» و «باز» به یاد آورد که انسان است.

طاهره زیانی

عضو گروه تاباز

یک روز رایگان مهمون تاباز باش!

یک روز رایگان مهمان گروه تاباز باش!

یک روز رایگان مهمان گروه تاباز باش!

اعضای گروه تاباز

اعضای گروه تاباز

تاریخچه کتاب‌های گروه

پروژه رزی
پروژه رزی
هویت
هویت
کمونیسم رفت، ما ماندیم و حتی خندیدیم
کمونیسم رفت، ما ماندیم و حتی خندیدیم
زیر تیغ ستاره جبار
زیر تیغ ستاره جبار

تاریخچه
کتاب‌های گــــــــروه

پروژه رزی
پروژه رزی
هویت
هویت
کمونیسم رفت، ما ماندیم و حتی خندیدیم
کمونیسم رفت، ما ماندیم و حتی خندیدیم
زیر تیغ ستاره جبار
زیر تیغ ستاره جبار

برای مشاوره یا ثبت‌نام ما اینجا هستیم

سدجاد

من سدجادم، معمولا اصرار دارم یه «د» به وسط اسمم اضافه کنم؛ چون اینجوری به خودم نزدیک‌تره. دانشگاه رو نصفه ول کردم، یه داستان‌فروشی به اسم ریدتودریم دارم و نون شبم رو از مارکتینگ در میارم.از دیدن چیزها همون شکلی که هستن خوشم میاد. حفره‌ها و تیرگی آدم‌ها من رو به خودشون بیشتر از زیبایی‌هاشون جذب می‌کنن.در نهایت آدم تو دو سه خط نوشته جا نمی‌شه.