برکه

در برکه چه می‌گذرد؟

دو سال پیش، تقریبا همزمان با شیوع کرونا، گروه برکه به شکل آنلاین کارش را شروع کرد اما امروز به صورت حضوری کارش رو ادامه می‌ده چون باور داریم که کلاس حضوری و بودن بچه‌ها در کنارها هم یک فرصت ناب برای یادگیریه. کلاس برکه برای بچه‌های ۸ تا ۱۰ ساله. در این کلاس سعی می‌شه کتاب‌های متنوع در ژانرهای مختلف خونده بشه. اما ما فقط کتاب نمی‌خونیم، بلکه در مورد کتاب گفتگو می‌کنیم، بازی و فعالیت‌های هیجان‌انگیز انجام می‌دیم. این‌طوری هر کتاب تا مدت‌ها تو ذهنمون می‌مونه و جزء خاطرات قشنگمون می‌شه.
میانگین سنی
0 +
تعداد کتاب
0 +
ماه فعالیت
0 +
عضو فعال
0 +

کتاب

داستانی سرشار از هیجان، شجاعت و عشق به خانواده! جودی لین اندرسون در کتاب سفر به انتهای دنیا داستان غیرقابل پیش‌بینی و جذاب خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که برای نجات پسر کوچولویشان به دنیایی خارق‌العاده پناه می‌برند. کتاب حاضر دفترچه خاطرات دختر این خانواده در مسیر کشف این دنیای باورنکردنی است. این کتاب یکی از آثار برگزیده سال Publisher’s Weekly است.

تسهیلگر

اسم من میناست و لیسانس و فوق لیسانس گرافیک خوندم. بعد از دانشگاه به طور اتفاقی وارد حوزه آموزش و کودک و نوجوان شدم. بعد از یک سال کار به عنوان معلم هنر از عملکرد خودم راضی نبودم و فهمیدم چقدر چیزا هست که من در کار با بچه‌ها نمی‌دونم پس شروع کردم به گذروندن دوره‌ها. در همین حین در یک تجدید دیدار با معلم ادبیات دوران راهنمایی‌ام فهمیدم که یک باشگاه کتابخوانی به اسم ازتا راه انداخته. بعد از مدتی به این موضوع فکر کردم که چرا باشگاه کتابخوانی ازتا برای بچه‌ها گروه کتابخوانی نداره و پیشنهادش رو با معلم ادبیاتم، خانم اقدامی مطرح کردم و گروه ساحل متولد شد. کم‌کم دو گروه برکه و ماه هم به گروه‌های کودکان اضافه شد و من از این که بتونم کتاب خوندن رو برای بچه‌های بیشتری لذتبخش و به یاد موندنی کنم خوشحالتر میشم.

زمان

پنجشنبه‌ها ۱۴:۱۵ - ۱۵:۴۵

موضوع گروه

کودکان ۹ تا ۱۲ سال

شیوه برگزاری

حضوری

برکه رو خیلی دوست دارم و اگه یه جلسه عقب بیفته دلم خیلی تنگ می‌شه تا جلسه بعد بیاد. مینا جون هم فوق‌العاده‌س، کتاب‌ها و بازی‌های خوبی برامون انتخاب می‌کنه. کتاب‌هایی که انتخاب می‌شه خیلی تنوع دارن و باحالن و آدم رو جذب می‌کنن. بازی‌هایی رو هم که تو طول کلاس انجام می‌دیم خیلی جذابند و اینکه دوستای خوبی تونستم توی گروه برکه پیدا کنم که بابتش خوشحالم.

کوشا مشکی

عضو گروه برکه

یک روز رایگان مهمون برکه باش!

یک روز رایگان مهمان گروه برکه باش!

یک روز رایگان مهمان گروه برکه باش!

اعضای گروه برکه

اعضای گروه برکه

تاریخچه کتاب‌های گروه

ماتیلدا
ماتیلدا
با احترام از طرف زرافه
با احترام از طرف زرافه
رویای امانوئل
رویای امانوئل
چارلی و کارخانه شکلات‌سازی
چارلی و کارخانه شکلات‌سازی

تاریخچه
کتاب‌های گــــــــروه

ماتیلدا
ماتیلدا
با احترام از طرف زرافه
با احترام از طرف زرافه
رویای امانوئل
رویای امانوئل
چارلی و کارخانه شکلات‌سازی
چارلی و کارخانه شکلات‌سازی

برای مشاوره یا ثبت‌نام ما اینجا هستیم

سدجاد

من سدجادم، معمولا اصرار دارم یه «د» به وسط اسمم اضافه کنم؛ چون اینجوری به خودم نزدیک‌تره. دانشگاه رو نصفه ول کردم، یه داستان‌فروشی به اسم ریدتودریم دارم و نون شبم رو از مارکتینگ در میارم.از دیدن چیزها همون شکلی که هستن خوشم میاد. حفره‌ها و تیرگی آدم‌ها من رو به خودشون بیشتر از زیبایی‌هاشون جذب می‌کنن.در نهایت آدم تو دو سه خط نوشته جا نمی‌شه.